آخرین اخبار

دستگیری نگهبان خیانتکار به خاطر سرقت میلیاردی از ویلای لواسانات

مرد نگهبان با سوء استفاده از غیبت صاحب ویلا اقدام به سرقت کلان کرده بود.

اشتراک گذاری
25 فروردین 1403
کد مطلب : 12706

توازن

|

۱۴۰۳/۰۱/۲۵ ۱۳:۳۵:۱۶
|

|

مرد نگهبان با سوء استفاده از غیبت صاحب ویلا اقدام به سرقت کلان کرده بود.

|

۱۴۰۳/۰۱/۲۵ ۱۳:۳۵:۱۶

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای ویلا در لواسانات که ۴ میلیارد ریال اموال باارزش سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ صادق ضرونی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت اماکن در روستای “کند” شهرستان لواسانات، در پی‌جویی‌های انتظامی و بررسی دوربین‌های مداربسته، مشخص شد مالباخته فردی را به عنوان نگهبانی استخدام کرده و این فرد هر چند وقت یک بار از ویلا سرکشی می کرد. او با سوءاستفاده از نبود مالک و با استفاده از کلیدهایی که در اختیار داشت به راحتی وارد ملک شده و با صحنه‌سازی طوری جلوه داده که سارق یا سارقان به محل مراجعه و اقدام به سرقت از ویلا به ارزش تقریبی ۴میلیارد ریال کرده‌اند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: با هوشیاری و استفاده از شگردهای نوین پلیسی، مخفیگاه متهم در شهرستان پاکدشت شناسایی و  او غافلگیر و دستگیر کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: از مخفیگاه متهم مقادیری از اموال مسروقه کشف و با اقدامات فنی مشخص شد که مابقی اموال با قیمت پایینی به مالخر فروخته شده است.

سرهنگ ضرونی گفت: با شناسایی مالخر، این فرد در حالی که قصد فروش اموال را داشت، دستگیر و کلیه اموال به ارزش  ۴میلیارد ریال کشف شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =